TREENITARGALT.EE

Näe hea välja ja ela täisväärtuslikku elu

Toitumis-ja/või treeningkava

Toitumis-ja/või treeningkava

Lihtsad nipid igapäevase kalorikulu suurendamiseks

shopping cartLihtne tõde, mida igaüks teab – tahad langetada kaalu, pead põletama rohkem kaloreid, kui toidu ja joogiga tarbid. Samas on meist paljudel aga kohati hullumeelne graafik, ei saa lubada omale pikki trenne, rühmatreeningute ajad ei sobi jne – kuidas siis seda kalorikulu ikkagi suurendada?

Allpool siis neli lihtsat näidet, kuidas eelpoolkirjeldatud saavutada ning samas jõuda ka kõik oma planeeritud tegemised ja toimetamised ära teha.

1. Kasuta iga võimalust jalgsikäiguks, jalutamiseks

Selle asemel näiteks, et supermarketisse sõites otsida seal kõige uksealusemat parkimiskohta, jäta oma transpordivahend hoopistükkis parkla teise otsa – reeglina on kaugemates nurkades ruumi küll ja veel. Nii saab mõnekümnest meetrist koguni ehk isegi paarsada ning kahega korrutades (poodi ja tagasi) lausa kaks korda rohkem. Ka ajal, mil poes ringi jalutad ja kaupa kärusse laod, tee seda nö kasulikult – liigu suhteliselt vilkalt ja tempokalt ja mida rohkem ostad, seda raskemaks käru muutub ning seda raskem on seda ka lükata. Naljaga pooleks võib siis lisada, et parem veel, kui kärul rattaid ka ei oleks, suurendaks veelgi vastupanu ja sunniks Sind rohkem vaeva nägema ning energiat kulutama.

2. Kaasa oma kaloripõletamisaktsiooni kogu pere

Selle asemel, et organiseerida näiteks perekonnaga kino ühiskülastus, korralda parem perekonna ühine treeningpäev/õhtu. Minge koduõue või lähemasse parki, loopige lendavat taldrikut, mängige sulgpalli, petanki, võtke kaasa hüppenöör jne jne. Või siis lihtsalt tehke ümbruskonnale tiir peale.

3. Kaasa lisaks perele ka sõbrad

Kui oled pere juba nõusse ja punti saanud, siis selle asemel, et näiteks sõpradele külla minna, laua taha maha istuda ja lihtsalt teleka ees aega süües surnuks lüüa, saage kokku näiteks tenniseväljakul. Või siis terviserajal, planeerige koos jalgsimatk või minge kasvõi klubisse tantsuõhtule. Kaks kärbest ühe hoobiga – oled nii sotsiaalne, suhtled sõpradega kui ka samal ajal veedad oma kvaliteetaega aktiivselt.

4. Muuda oma jõudeaeg aktiivseks

Palju aega kulub meil teleka ees (mul muide ka), kuid selle asemel näiteks, et seda helendavat ekraani niisama vahtida, tee samal ajal kasvõi kergeid kehalisi harjutusi – kätekõverdusi, istessetõuse, Pilatest jne. Kui Sul on kodus mõni treeningvahend, siis lohista oma TV sinna või siis võimalusel ka vastupidi ja olemas ta ongi – oled oma lemmikseebiseriaali kangelaste eludega kursis ja sama ajal põletad ka mõnisada kilokalorit.

Kõik geniaalne on lihtne ja alusta sellega juba TÄNA!

Ilusat suvejätku!

Comments

comments

© 2009 - 2018 TREENITARGALT.EE All rights reserved.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

*

code

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.

TREENITARGALT.EE © 2009-2018 All rights reserved Frontier Theme