TREENITARGALT.EE

Näe hea välja ja ela täisväärtuslikku elu

Toitumis-ja/või treeningkava

Toitumis-ja/või treeningkava

Mida Sa vajaksid koduse treeningsaali sisustamiseks?

Home workout

Loomulikult saab kodus ka praktiliselt ilma vahenditeta ja vaid keharaskusega trenni teha, pole probleemi – piisab, kui on olemas tahtmine ennast liigutada. Allpool aga siis loetelu, mis võiks ühe eduka treeningu tagamiseks koduses mini-jõusaalis olemas olla – seda muidugi juhul, kui on soov kodus treenida. Ja muidugi – kui rahakott seda võimaldab, sest ilmselt ei õnnestu kõiki neid asju kusagilt tasuta saada või kokku laenata …

Hantlid

Kui Sul on ikkagi tõsine plaan ennast käsile võtta ning tegeleda rasvapõletuse ja kehatrimmimisega, siis on hantlid selleks kõige universaalsemad abivahendid. Ok, võid hädapärast kasutada ka mingeid muid raskusi, näiteks vanad piimakanistrid või plastipudelid, mida on võimalik käes hoida ning mida saab nendesse vett või liiva lisades kasutada kui reguleeritavaid hantleid. Hantlid on aga väga mitmetahulised abimehed ning nendesse investeerimine, kui eesmärk silme ees, tasub ennast kuhjaga ära.

Kangikomplekt

Ideaalne, kui lisaks hantlitele oleks võimalik muretseda ka kangikomplekt. Kuid seda muidugi kahel juhul – kui Sul on selleks piisavalt ressursse ja ka ruumi, kuhu see kang panna. Lisaks toob kang kaasa vajaduse ka surumispingi soetamise järele, sellega peaks siis samuti arvestama.  Kang annab Sulle võimaluse kasutada suuremaid raskusi, kui seda on vaid hantlid ning et asi oleks toimiv, võiks nii kangi kui ketaste kogukaal olla vähemalt ca 100-120kg.

Stepilaud

Saad seda kasutada näiteks TV ees stepaeroobikat tehes või saad sellest kujundada ka erinevate muude harjutuste jaoks vajaliku pingi (stepilaua pealmist osa saab kasutada seljatoena), muutes seljatoe kallet ja ka jalgade/tugede kõrgust.

Reguleeritav surumispink

Kui Sa pole just aeroobikafänn ja Sul puudub soov ja tahtmine TV ees võimelda, siis otse loomulikult pole Sul ka vajadust eelpoolmainitud stepilaua järele. Selle asemel võiks siis soetada korraliku surumispingi (korraliku selle sõna nö koduses tähenduses, mitte proffessionaalse jõusaali oma). Parim võimalikest oleks kindlasti reguleeritava seljatoega, saad kasutada teda kui horsiontaalpinki ning ka positiivse ja negatiivse surumise puhul.

Bosupall

Tasakaalu vajavate harjutuste sooritamiseks on hea nn Bosupall – väljanägemiselt on ta nagu poolik pall, diameetriks ca 55cm. Erinevaid harjutusi sellel pallil (või siis ka tavalisel fitnesspallil) sooritamiseks on väga palju, vaata kasvõi siia – siin on kokku 41 erinevat harjutust http://www.phillymag.com/be-well-philly/2013/04/16/40-exercises-bosu-ball/

Võimlemislindid

Neid on erinevat värvi ja erineva tugevusega, materjaliks lateks. Nad ei asenda küll ei hantleid ega kange, kuid nende eeliseks on nende kergus ning mugavus neid igale poole kaasa võtta. Ning harjutuse sooritamisel pakuvad nad teistsugust vastupanu kui seda on nö vabad raskused. Siia lingile klikates leiad ka mõned (33 näiteks) harjutused nende lintidega

http://greatist.com/fitness/resistance-band-exercises

Lisaks

Võiks veel olemas olla võimlemismatt, et ei peaks paljal põrandal pikutama ja harjutusi sooritama. Ka väike vaibake ajab asja ära – peaasi, et see ei libise. Lisaraskused jalgadele ja/või kätele – näiteks kõhulihaste treenimise puhul (jalgade tõsted). Kindad – nii igaks juhuks, et kang/hantlid Su kätele liiga ei teeks ja nahka ei karestaks, lisaks aitavad nad ka vahendist kindlamalt kinni hoida. Lõuatõmbepuu – ka selle võiksid soovi korral ja vajadusel oma kodusesse jõusaali paigutada, ukseavasse näiteks, saad teha lõuatõmbeid (head harjutused seljale). Võimlemisrull – väga hea vahend kõhu – ja seljalihaste treenimiseks. Kardioseade – selleks võib olla ellips, velotrenažöör, stepper, sõudemasin, mis iganes.

Loodan, et said siit piisavalt ideid, mida oma kodusesse jõusaali soetada. Ja kui omal mõtted puuduvad, siis võta kindlasti ühendust, aitame hädast välja. Kui Sul on tugev soov ja tahtmine kodus trenni teha, kuid vahendeid pole üldse või on siis mõned üksikud, siis sama jutt – kirjuta meile ja aitame hädast välja!

Treeni targalt!

Comments

comments

© 2009 - 2018 TREENITARGALT.EE All rights reserved.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

*

code

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.

TREENITARGALT.EE © 2009-2018 All rights reserved Frontier Theme