TREENITARGALT.EE

Näe hea välja ja ela täisväärtuslikku elu

Toitumis-ja/või treeningkava

Toitumis-ja/või treeningkava

Näited toiduainetest, mis on head valkude, süsivesikute ja rasvade allikad

rasvad, valgud, süsivesikudEelmistele blogipostitustele lisaks ka nimekiri toiduainetest, mis on head valkude, süsivesikute ja rasvade allikad:

Valgud : nahata kana – ja kalkunifilee, tuunikala, vähk, lõhe, forell (üldse kalad), krevetid, loomaliha, munavalged, madala rasvaprotsendiga juustud (alla 10%), rasvata kohupiim ja rasvata kodujuust, alla 1% rasvasisaldusega jogurt.

Süsivesikud : keedetud pruun riis ja metsik riis, keedetud kartul, kaerahelbed (mitmeviljahelbed), rukkihelbed, oad, must leib, tatar, täisterapasta, tume näkileib, mais, maasikad ja vaarikad, õun, pirn, kiivid ja kirsid, jogurt, apelsin ja mandariin.

Rasvad : päevalilleseemned ja päevalilleõli, avokaado, metspähklid (ka maapähklid ja maapähkliõli), mandlid, maisiõli, oliivid ja oliiviõli, rapsiõli, sojaõli, õli-äädikakastmed.

Comments

comments

© 2009 - 2018 TREENITARGALT.EE All rights reserved.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

*

code

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.

TREENITARGALT.EE © 2009-2018 All rights reserved Frontier Theme