TREENITARGALT.EE

Näe hea välja ja ela täisväärtuslikku elu

Toitumis-ja/või treeningkava

Toitumis-ja/või treeningkava

Esimest korda jõusaali – ettevalmistus trenniks

Kui sissejuhatav klubikülastus on edukalt üle elatud, tuleks soetada spordirõivad. Muidugi eeldusel, et oled vanadest trenniriietest välja kasvanud, koid või hiired on neisse augud söönud või ei ole need sinu arvates piisavalt moekad.

Eks kõik ole kinni rahakotis, kuid kindlasti pead jälgima, et riided on seljas mugavad, ei hõõru ehk ei ole liiga kitsad, on kergesti pestavad, kuid peamine – need peavad sulle meeldima ja sobima. Öeldagu mida tahes, kuid isegi trenniriided lisavad motivatsiooni ja annavad enesekindlust. Trenniriideid võiks olla kaks-kolm komplekti, siis ei teki nädala jooksul momenti, et kõik on higised ja pesemata.

Olulised on ka jalanõud. Nii treeneri kui tavakülastajana ei tolereeri ma plätumehi ehk enamasti noori poisikeseohtu ning rinna ja biitsepsi treenijaid mehepoegi. Plätu on ikkagi rannajalats ja sinna see ka jäägu.

Jõusaali sobivad jalanõud on kinnised ning tugeva ja madalapoolse tallaga. Jalanõu peab olema kinnine eeskätt turvalisuse tõttu – jõusaal on täis rauda, hantleid, kange ja kettaid. Samuti annab kinnine ja korralik spordijalats stabiilsuse jalatrennides – kükkides, jalapressil jne –, et su jalad ei libiseks põrandal ega seadmel. Kui sul on jalas kinnised jalatsid, ei pea teised tundma ka sinu jalgadest pärast tugevat trenni ja higistamist levivat „odööri”.

Soeta endale ka üks trennirätik – väiksemat sorti (umbes 30 x 50 cm) rätik, mida on hea panna pea ja ülakeha alla, kui sooritad harjutusi pingil lamades. Rätik välistab higi sattumise pingi polsterdatud pinnale, säästes sellega pinki katvat (kunst)nahka ning olles oluline nii sinu kui teiste treenijate hügieeni seisukohalt – pole ju meeldiv visata ennast pingile, millele eelmine kasutaja on jätnud Alaska-suuruse higilaraka. Kuigi enamikus spordiklubides on higi kuivatamiseks paberkäterätikud, on siiski pehme rätik kordades nahasõbralikum.

Ilmselt ei vaja kõik algajad jõusaalikindaid. Nende ülesanne on leevendada karmi raua hõõrdumist peopesa vastu, kuid ega villidest täiesti ikka pääse.

Kui sul veel ei ole, osta ka üks veepudel. Selleks sobib tavaline rattapudel või muu spordijoogi jaoks mõeldud pudel. Kõik, mida sa jõusaalitrenni ajal vajad, on puhas ja gaasita kraanivesi.

Igaks juhuks võid spordikotti visata plaastreid ja paar peavalutabletti. Tavaliselt on need pisiasjad klubides olemas, kuid selles ei saa alati kindel olla. Ja nüüd – trennikott kokku ja trenni!

Järgneb …

Comments

comments

© 2009 - 2018 TREENITARGALT.EE All rights reserved.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

*

code

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.

TREENITARGALT.EE © 2009-2018 All rights reserved Frontier Theme